Contracta treballadors abans del 31 de juliol i rep fins a 5.896,8 € de subvenció.

En primer lloc si tens pensat d incorporar talent a la teva empresa, per començar hi han programes que promouen la inserció i la qualificació de determinats col·lectius, amb subvencions per a les empreses que els contracten?

Les empreses que contractin persones joves amb estudis mitjans, o persones d’entre 30 i 45 anys amb estudis bàsics preferentment, podran accedir a incentius econòmics a través de les subvencions del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, i que per tercer any consecutiu promou PIMEC.

Fem ocupació per a Joves

Quins requisits han de reunir els nous treballadors o treballadores?

1. Joves d’entre 18 i 29 anys.

2. Titulació en ESO, Batxillerat o Cicle Formatiu de Grau Mitjà (que no estiguin cursant formació reglada i que no disposin d’estudis superiors).

3. Estar en situació de desocupació abans de formalitzar la relació laboral.

Característiques del programa

1. Formalitzar un contracte laboral amb el nou treballador/a d’un mínim de 6 mesos (contracte eventual o indefinit).

2. Els joves contractats rebran una formació fora d’horari laboral de 90 a 150 hores.

30 Plus

Quins requisits han de reunir els nous treballadors o treballadores?

1. Tenir entre 30 i 45 anys (preferentment).

2. Baix nivell formatiu (preferentment).

3. Estar en situació de desocupació abans de formalitzar la relació laboral.

4. Els perfils professionals definits per a aquest programa poden ser: administratius/ves, personal d’atenció al client, operari/ària de magatzem i logística. més informació aquí

Característiques del programa

1. Formalitzar un contracte laboral amb el nou treballador d’un mínim de 6 mesos (contracte eventual o indefinit).

2. Els contractats rebran una formació fora d’horari laboral de 60 a 150 hores.

més informació

Requisits per sol·licitar l’ajut econòmic.

• L’empresa ha d’estar ubicada a Catalunya.
  • La retribució dels nous treballadors ha de ser la corresponent al conveni i a la categoria professional.
  • No haver acomiadat una persona treballadora del mateix perfil o categoria professional i que l’acomiadament no hagi estat qualificat d’improcedent o nul per l’òrgan judicial en els 3 mesos anteriors a la contractació.
  • L’empresa ha de permetre compatibilitzar l’horari laboral amb el de la formació.