6 APLICACIONS QUE HAURIEN DE FORMAR PART DEL DIA A DIA D’UN FUSTER

Els fusters tenen un treball dur en qualsevol reforma. La fusteria interior i exterior requereix temps, dedicació i professionalitat. Si bé és cert que a casa nostra trobem veritables experts en aquest camp, qualsevol ajuda sempre és bona. Sí, novament les aplicacions poden facilitar les tasques d’un fuster. Et mostrem algunes imprescindibles.

iHandy Carpeter

iHandy Carpeter és una aplicació per iOS d’allò més interessant. Es tracta d’un kit d’eines. Podríem dir que el conjunt d’eines més lleuger del mercat. També el més vistós, ja que compta amb un disseny d’allò més visual i funcional. Amb aquesta eina mòbil podràs verificar la verticalitat de les línies o parets. També tens un nivell de superfície, la millor de les eines per poder nivell qualsevol superfície plana.

Aquest programa compta, a més, amb una barra de nivell de bombolla, un transportador d’angles, una regla de polzades i centímetres i altres eines que t’ajudaran també a llegir els angles a la pantalla per veure la seva inclinació.

Cercador d’angle bàsic

Una altra aplicació disponible per iOS que és francament útil. Es tracta d’una eina que et permetrà mesurar un angle lateral i vertical. També té la capacitat per calibrar o habilitar l’indicador d’angle màxim entre d’altres. L’aplicació és fàcil d’usar i pot instal·lar-se tant en un iPad com en un iPhone.

Convert Pad-Unit Converter

Convet Pad és el convertidor d’unitats més potent i complet del mercat. Aquest convertidor per Android és capaç de fer un munt de càlculs útils. És intuïtiu i fàcil d’utilitzar, amb una interfície neta i la possibilitat no només de convertir unitats de mesura, també monedes.

La meva Measures

La meva Measures està disponible tant per iOS com per Android. És l’aplicació perfecta per fer esbossos sense necessitar paper. Dibuixa l’objecte i afegeix les dimensions. Per a això, has de fer una foto de l’objecte i afegir les dimensions. Podràs afegir fletxes, angles, fotos de detalls i equipar-los amb comentaris de text per poder facilitar la seva comprensió.

BalusterPro

També està disponible per a iOS i per Android. I la veritat és que és una sort, ja que és una aplicació imprescindible per a qualsevol fuster. Fa que la tasca de calcular l’espai dels balustres de baranes sigui facilíssima. També és possible fer servir aquesta eina per a qualsevol tipus de treball que requereixi espai igual entre taules o llistons. Pots usar-lo, així, per construir o projectar tanques de fusta, bancs, respatllers de cadira, cobertes o columnes de fusta.

tiny Flashlight

No és que sigui imprescindible, però tots sabem l’útil que és tenir una llanterna al mòbil. En els treballs d’un fuster també podria encaixar, per poder mesurar certs espais foscos, fer mesuraments en cases antigues, fosques i sense presa de llum activa o simplement per endinsar-nos en espais estrets amb poca il·luminació natural.

Sigui per tal que sigui, Tiny Flashlight és la millor llanterna del mercat. És gratuït, i el millor de tot és que afegeix complements gratuïts com els llums estroboscòpics, morse i parpellejant. Una aplicació completa que optimitza els recursos de la teva bateria, cosa que és bastant important.