Amb una tradició de més de 40 anys, CONSTRUCCIONS METÀL·LIQUES VILLACOSTA SA és una companyia especialitzada en la fabricació de portes metàl·liques.

Fundada el 1967, per Faustino Acosta Sánchez, aquesta empresa, de caràcter familiar, va iniciar el seu camí com serralleria dedicada a la fabricació i instal·lació de tot tipus d’elements metàl·lics i portes. Després de mantenir una trajectòria ascendent al llarg dels anys va ser especialitzant fins arribar a dedicar-se exclusivament a la fabricació de portes metàl·liques.

En l’actualitat CONSTRUCCIONS METÀL·LIQUES VILLACOSTA disposa d’unes àmplies instal·lacions de 2.600 m2 dedicades a la fabricació de tot tipus de portes metàl·liques tant de ferro com d’alumini.

Sota la marca pròpia Villacosta, fabriquen i instal·lem portes, com ara reixes de Ballesta, portes Basculants, Enrotllables, Corredisses, Abatibles i Seccionales, així com automatismes per a estes, tot això seguint un estricte procés de producció que assegura la qualitat i fiabilitat de els nostres productes.

Tots els nostres productes estan fabricats sota la normativa UNE-13241-1: 2004 i han passat els assajos corresponents obtenint la certificació CE.

D’altra banda la seva empresa comercialitza des de fa més de 20 anys, portes tallafocs i portes de traster galvanitzades de què disposa en les seves instal·lacions de de forma permanent d’un ampli estoc, el que assegura un servei immediat de qualsevol mesura standard.

Pendent sempre de brindar la millor atenció a tots els seus clients, CONSTRUCCIONS METÀL·LIQUES VILLACOSTA, a través d’una plantilla integrada per 20 professionals, ofereix un servei complet, garantint des de l’assessorament personalitzat fins a la fabricació, muntatge i instal·lació.

La companyia treballa a tot Catalunya i part del territori nacional, a més té presència en alguns dels països de la comunitat europea i Sud-amèrica.