Son una petita empresa familiar constituïda fa 25 anys, en l’actualitat son 11 treballadors. Pertanyen al sector metal·lúrgic disposen de taller propi per fabricar comercialitzar i muntar productes metàl·lics, galvanitzats, d’acer inoxidable, etc .. Prestant atenció a les necessitats del client i per tant oferint la possibilitat de la fabricació a mida per a les necessitats específiques de cada cas

Es dediquen a la fabricació d’estructures metàl·liques, portes de jardí, baranes i decoració per a empreses i particulars, escales tant interiors com exteriors, portes i automatismes per a cases, naus industrials, locals i comerços serralleria en general i xemeneies, tots aquests són els productes i serveis que els poden oferir als seus clients.

Els més de 25 anys d’experiència avalen la seva trajectòria professional i es permeten garantir als seus clients un alt nivell de satisfacció, tant per la qualitat del producte que oferim, la professionalitat de l’equip humà de l’empresa, la precisió en els seus muntatges, ja que disposen de l’última tecnologia en maquinària.