A instal Al Servei de la Comunitat, SL, treballen en el sector de les comunicacions des de fa 14 anys, durant tot aquest temps han ofert els seus serveis des Administradors de Finques, Comunitats de Propietaris, Particulars i Empreses. El seu tracte directe i personalitzat, pressupostos ajustats productes de primera qualitat amb els que treballen, fan dia a dia que els seus clients comptin amb ells com a empresa integral al servei de les comunitats de veïns. Volen que aquesta pàgina serveixi per orientar-los i actualitzar-los en el món de les telecomunicacions que estan a la seva disposició, oferir el seu assessorament tècnic per afavorir el més possible les instal·lacions comunitàries i individuals.

La seva empresa ha anat evolucionant per donar millors serveis i millors productes, sempre busquen i ofereixen els millor que hi ha al mercat de les telecomunicacions, per aquest motiu en Instal han creat una nova Divisió de Seguretat, juntament amb l’empresa que ofereix aquests serveis , el Grup Sistemes de Seguretat 8×8, està en tot l’àmbit nacional homologada pel Ministeri de l’Interior, la Direcció General de Policia, Guàrdia Civil i Mossos d’Esquadra amb el Nº. De Registre 3039, amb una experiència en seguretat de 20 anys, compten amb delegacions a nivell Nacional, en tan sols un any s’han creat a Barcelona província agost Delegacions. Amb més de 1.500 referències en productes de Sistemes de Vídeo-Vigilància (CCTV), Sistemes d’Intrusió / Anti-Furt, Sistemes de Control d’Accessos, Arques de Seguretat i Caixes Fortes, Sistemes Domòtics Residencials amb Homologació del Sistema de Seguretat.