INSTALMAN , es va crear el 1994 a l’Hospitalet de Llobregat (Barcelona), és una empresa que es dedica al disseny, condicionament i instal·lació d’oficines.

El seu objectiu és aconseguir la satisfacció del client desenvolupant solucions integrals per les cobrir les necessitats de compartimentació i la creació d’espais. Una atenció personalitzada i un bon assessorament tècnic fan de INSTALMAN una empresa competitiva en aquest sector.

En l’actualitat les oficines es caracteritzen per un disseny pensat en la persona i en el treball que desenvolupen, adequant al seu ús. Per això en el seu departament tècnic s’estudien els requeriments de cada projecte trobant una solució a mida per a cada un dels seus clients.

INSTALMAN disposa una estructura interna a nivell de tècnics, equip de muntadors i personal auxiliar qualificat, amb una política d’orientació al client clarament definida.

Potenciar la relació client-proveïdor, optimitzar el grau de satisfacció per al client, flexibilitzar el producte per adaptar-lo al perfil econòmic del comprador aconseguint el nivell de qualitat esperat, són objectius bàsics de la seva empresa.

INSTALMAN s’implica en el desenvolupament i utilització de productes no agressius per al medi ambient aplicant materials i mètodes no contaminants, permetent instal · lacions industrials sostenibles.

INSTALMAN compleix amb la legislació actual dins l’àmbit de Prevenció de Riscos Laborals (PRL) així com s’adapta a normatives internes i protocols de seguretat dels nostres clients.

INSTALMAN, empresa amb certificat de qualitat WQO

L’activitat de l’empresa es centra en la província de Barcelona, Girona i Tarragona.

Per aconseguir aquests resultats la seva empresa cobreix les següents activitats:

• Mampara Divisòries
  • Paravents
  • Falsos Sostres
  • Paviment Tècnic Elevat
  • Parquet, Sòl Mipolam, Moqueta
  • Mobiliari Oficina
  • Extradossat o Folrat Parets
  • Envà Armari
  • Tancaments industrials i de protecció de maquinària
  • Cabines Fenòliques o sanitàries
  • Cortines