Certificacions i Acreditacions

Aval de Garantía.

Certificats agremiats
Certificacions i Acreditacions

En l’apartat de Certificacions i Acreditacions us detallem que:

En primer lloc, la Credencial d’Empresa Responsable està reglamentada de forma específica, segons el corresponent articulat, del qual ressenyem el següent:

Per començar tindran dret a la PLACA els membres actius del Gremi de Serrallers de Catalunya, any 1380, que estiguin al corrent de les seves obligacions gremials.

Aquesta acreditació per lo general comporta el compromís de complir les disposicions i normes que, en matèria de qualitat i competència dictades per les institucions estatals, de la Generalitat de Catalunya, altres estaments oficials i el mateix Gremi de Serrallers de Catalunya, any 1380, tinguin vigència actualment o s’estableixin en el futur.

Documentació per obtenir la PLACA:

Tambè l’acreditació obliga al sol·licitant a l’acceptació de l’arbitratge del Gremi de Serrallers de Catalunya, any 1380, en qualsevol litigi o desacord amb el seu client i per lo tant es compromet a complir la resolució que s’adopti.

A continuació l’empresa, en sol·licitar-la  es compromet a satisfer les quotes i derrames que el Consell Directiu del Gremi de Serrallers de Catalunya, any 1380, aprovi per al manteniment de l’organització i control, a més de totes les disposicions que siguin adoptades, per realitzar la promoció i consolidació més eficaç del citat document.

Com a resultat de l’obtenció, serà necessari presentar la sol·licitud corresponent, junt amb els documents següents:

• C.I.F. o D.N.I.
  • Fotocòpia de l’I.A.E., corresponent a l’activitat desenvolupada.
  • Fotocòpia del Registre Industrial, del Departament d’Indústria de la Generalitat de Catalunya.
  • Fotocòpia de l’última liquidació a la Seguretat Social o d’Autònoms.
  • Fotocòpia del rebut de l’Assegurança de Responsabilitat Civil de l’empresa.

La vigència està limitada a un any, renovable mitjançant el compliment de les següents condicions:

Presentació d’una sol·licitud de renovació, acompanyada dels següents documents:

• C.I.F. o D.N.I.
  • Fotocòpia de l’I.A.E., actualitzat en l’any que correspongui.
  • Fotocòpia de l’última liquidació a la Seguretat Social o d’Autònoms, que correspongui a la data de la sol·licitud.
  • Fotocòpia del rebut de l’Assegurança de Responsabilitat Civil de l’empresa, també a la data de la sol·licitud.

Finalment es  perdrà el dret a disposar de la “Credencial d’Empresa Responsable”, en las circunstancies següents:

a) En donar-se de baixa com a membre actiu del Gremi de Serrallers de Catalunya, any 1380.
b) Per incompliment del Reglament.
c) Si han existit més de dos denúncies fallides en contra per manca de qualitat o servei.
d) Si no s’han complert mínimament les normes d’ètica mercantil amb els seus clients o proveïdors.

Resumint l’empresa a la qual el Gremi de Serrallers de Catalunya, any 1380 ha concedit l’ús de la “Credencial d’Empresa Responsable”, podrà utilitzar-la com cregui convenient, dintre dels límits del reglament i podrà disposar dels distintius següents:

• Una PLACA, que es podrà situar en lloc visible a l’exterior del local de l’empresa.
  •  Perquè la Credencial, per incloure’ls als pressupostos i també per fer promoció i publicitat.
  • Ademés els adhesius amb textos, per utilitzar-los a les factures i correspondència.

Ja que per ampliar aquesta informació o sol·licitar la Credencial d’Empresa Responsable, pots posar-te en contacte amb Secretaria del Gremi, Marta Sala tel. 93 301 66 46.