ENTITATS COLABORADORES

Entitats Col·laboradores

La colaboració; Un valor afegit per al creixement
Un valor afegit per al creixement

Què ofereix el Gremi de Serrallers de Catalunya com a institució a tots els empresaris col·laboradors?:

El gremi de Serralllers de Catalunya és una associació no governamental de caràcter professional i multidisciplinari, creada l’any 1803 per un grup de professionals amb una especialitat nova, que decideixen cooperar i unir-se creant un enteniment de mútua ajuda i intercanvi professional, promovent l’esperit d’amistat entre els membres repartits per tot l’estat espanyol. Un els hi objectius fonamentals és la formació i la qualificació dels professionals contribuint al desenvolupament nacional d’aquesta necessitat social, després del pas dels anys .

El gremi de Serralllers de Catalunya ha seguit aquesta trajectòria aconseguint-ho amb la col·laboració i la inestimable ajuda dels fabricants afins al nostre ofici de serralleria i seguretat.

Entenem que la col·laboració i ajuda de les empreses amb aquesta Associació és fonamental i necessari per poder romandre al mercat, que cada dia presenta nous problemes i dificultats, però amb aquesta, intentem aconseguir que totes les empreses arribin a l’excel·lència empresarial.

El Gremi de Serrallers de Catalunya ofereix, per als nostres col·laboradors, els següents beneficis:

Un valor afegit per al creixement Estar inclòs a la nostra pàgina web, la qual està actualitzant-se constantment per tenir més projecció dia a dia.

Els oferim l’oportunitat de publicar tot el que Vostès considerin d’interès per a la seva empresa, realitzant els llançaments de tots els productes que considerin.

Cadascuna de les empreses col·laboradores tindrà una pàgina pròpia a la web del Gremi de Serrallers de Catalunya amb enllaç a la seva pàgina web i, la possibilitat d’un reportatge de les seves instal·lacions i notícies exclusives.
Poder accedir a tots els socis de l’Associació.

Promoure compres en conjunt a tots els associats.
Obtenir el segell de qualitat de producte recomanat pel Gremi de Serrallers de Catalunya..
Inserció de les seves novetats i/o articles rellevants en el butlletí enviat al sector d’empreses de serralleria més rellevant de Catalunya.
Promoure i patrocinar cursos de formació (serralleria i automoció) els quals seran publicitados en els principals mitjans d’informació.

Quan es realitza un curs de sistemes i panys de seguretat es comunica a les Forces de Seguretat de l’Estat i als Mossos d’esquadra un llistat dels alumnes i els patrocinadors.

Tindran accés a la presentació de qualsevol producte que desitgin en les reunions que l’Associació realitza a la nostra seu.
Podran acudir a les convencions ELF (European Locksmith Federation Convention), aquesta Federació Europea de serralleria es va establir en 1984 amb la finalitat de construir una organització que pogués tenir cooperació amb els diferents fabricadors de productes de seguretat – no només als seus propis països – sinó en tota Europa.

herramienta-cerrajero

Preparar taules de treball amb l’objectiu d’obrir noves mires de cara a les empreses, tant col·laboradores, com les dels socis que componen la nostra Associació.

El Gremi de Serrallers de Catalunya vetllarà contínuament pels col·laboradors, estant sempre en disposició per a qualsevol idea, esdeveniment, o el que aquests col·laboradors precisin.

Així mateix,posa a la seva disposició el primer segell de seguretat i recomanació de l’excel·lència en serralleria del sector.
Esperem que tot el reflectit en aquest programa cobreixi les seves expectatives.