Consultoria Fiscal i Laboral

Publicada en

Els comptes clars

Cóm serveis extres per als agremiats oferim la consultoria fiscal, comptable i laboral a preus molt interessants.

A continuació us informem:

Consultoria fiscal i laboral: En moltes ocasions resoldre les qüestions comptables i fiscals ens suposa perdre temps, recursos, i sovint, molèsties innecessàries.

És evident que aquesta és una part molt important de la nostra labor com a empresaris i que és necessari realitzar-la amb el major de les cures.
Per a això comptem amb un equip de col·laboradors en matèria Fiscal i Comptable així com en Auditories, i Assessorament Jurídic.

Preus especials pels agremiats!

GES4

Neix amb la filosofia de ser una ajuda per a tots aquells que com vostè, lluiten dia a dia per mantenir a flotació el seu negoci.

GES4 és una Assessoria Fiscal i Comptable al capdavant de la qual es trova Ángeles Cruz Solano, Assessora amb més de 20 anys d’experiència com a fiscalista i Comptable en diversos sectors empresarials del nostre país

La nostra assessora Àngeles Cruz t’ajudarà en l’àmbit fiscal a:

• Advertiment de les oportunitats i opcions per estalviar imposats.

Liquidacions trimestrals de l’IVA (mod. 303, 349), IRPF (mod. 111 i 115), a compte IRPF (mod. 130 i 131 ), i a compte IS (mod. 202).

Liquidacions anuals de l’IVA (mod. 390), IRPF (mod. 190 i 180) i operacions superiors a 3005 € (mod. 347).

• Declaració de l’Impost de Societats (mod. 200).

Declaració de l’IRPF (mod. 100) – Renda de les Persones Físiques

• Estudiar la comptabilitat i el Resultat comptable per estudiar el factor oportunitat en la Llei a fi d’efectuar per al seu client un estudi detallat de l’empresa a més de l’aplicació de la normativa i vigor a aquest efecte d’obtenir per al seu client el menor impacte tributari.

En l’àmbit de la comptabilitat:

• Gestió comptable complint amb l’últim Pla General Comptable.

contribuyente

• Presentació i dipòsit de Comptes Anuals en el Registre Mercantil.

Certificació d’aprovació de Comptes Anuals.

Actes de Juntes Generals de socis.

Legalització de llibres comptables en el Registre Mercantil.

• Realització de llibres registres de factures emeses, rebudes, despeses, béns d’inversió.

• Informes de gestió trimestrals sobre l’estat dels Comptes.

Les funcions d’assessor laboral, són:

• Desenvolupa les tasques burocràtiques pel que fa a la citada gestió laboral.

• Com el seu propi nom indica, assessora a la companyia sobre la seva situació i la legislació laboral vigent a cada moment.

• Davant qualsevol circumstància relacionada amb la gestió, exerceix com a representant i defensor de l’empresa davant les autoritats judicials pertinents.

admin_electron.

• Desenvolupa, organitza, planifica i rendibilitza el que són les polítiques de contractació existents en el marc de l’empresa en qüestió.

• És l’encarregat d’establir noves fórmules que permetin que l’empresa aconsegueixi reduir despeses a l’àrea corresponent, sempre tenint en compte la situació real i les necessitats de la mateixa.

• També ha d’atendre les diferents inspeccions de treball que s’escometen així com preparar als qui hauran d’enfrontar-se a elles.

• Escometrà totes les funcions de legalització, gestió i preparació de la regulació de l’ocupació laboral dels integrants de la companyia.

• Durà a terme la tramitació d’assegurances socials, salaris, contractes, jubilacions o casos d’invalidesa.