NOU CURS D’INSTAGRAM DEL NOSTRE SECTOR

Us informem d’un nou curs que ha sortit un nou curs d’instagram per empreses del nostre sector serralleria,carpinteries, construccions metàl·liques etc,..

Quii estigui interessat/da envieu un correu a secretaria@gremiserrallers.com

Aquí teniu tota la informació de la propera edició del curs presencial Instagram per a Empreses, els descomptes especial per serrallers i els passos d’inscripció a la càpsula que se celebrarà aquest mes de setembre. Us reservem totes les places que vulgueu quan ens ho confirmeu!

DATES I HORARI

– Durada: 4 hores en 1 sessió presencial a l’Aula INITEC (c/ Padilla, 347, Ent. 3a Barcelona)
– 2 dates a escollir: MATINS dimarts 25 de setembre (10h a 14h) o TARDES dimecres 26 de setembre (15h a 19h)
– Només cal que portis el teu smartphone amb l’app d’Instagram descarregada

DESCOMPTES PER SERRALLERS

– El preu del curs és de 120 € però amb el descompte per serrallers podeu matricular-vos per només 90 € per alumne
– El curs és BONIFICABLE per als treballadors d’empresa. Demaneu-nos més informació si hi esteu interessats i nosaltres us tramitarem la bonificació!

INSCRIPCIÓ

– Per formalitzar la inscripció hauràs d’abonar l’import de la matrícula 90 € x alumne al compte del BBVA següent i enviar el comprovant de pagament a aquest mateix correu:
c.c. ES13 0182 0204 49 020 1534142
Titular: Iniciatives de Tecnologia Segle XXI, SL
Concepte: Nom Alumne + INS92018M (matins) o INS92018T (tardes)

En paral·lel, l’alumne o alumnes ens han d’omplir la FITXA D’ALUMNE que trobaran en aquest enllaç http://initeconline.com/reserva

TEMARI

– Branding: visibilitat i engagement
– Consells per generar vendes a Instagram
– L’importància dels #hashtags
– Gestió eficaç del perfil d’empresa. Estadístiques
– Stories (continguts efímers) per potenciar l’estratègia