PORTA DE SEGURETAT CUIRASSADA GRAU 3

Us presentem la Porta de seguretat Cuirassada Grau 3 a travès d’una empresa col·laboradora del Gremi de Serrallers de Catalunya.
Porta Cuirassada WG
Certificació GRAU 3 amb Tauler llis amb color i tipus a escollir
(Possibilitat d’Alumini, Fresats, pantografiados)
Color: Roure, Sapelly Ramejat, Faig blanca
(Possibilitat de Mukali, Pi Valsain, Pi Melis)
Pany i cilindre ISEO R7 inclòs.
(Possibilitat de Kaba Matrix)
Inclou porta mides standard i cèrcol metàl•lic color Marró.
(Possibilitat d’afegir Tapetes interiors i exteriors)
Mides disponibles: 2053x (850,865,884,964)
Subministrament i instal•lació en qualsevol part de la península
Possibilitat de subministrar els productes arreu de la península, i possibilitat de muntatge.
• Termini de subministrament 24h
• Instal•lació en 24 hores
• Sistemes d’alarma i Sistema d’obertura sense clau disponibles
Wallner group empresa dedicada a la gestió d’actius amb més de 15 anys d’experiència protegint béns. Wallner group disposa del centre de producció a Cervelló (Barcelona) i les oficines centrals en Carrer Veneçuela 74, Barcelona.
Si desitja posar-se en contacte amb l’Empresa feu-ho en comercial@wallnergroup.com.