ALUMNES PRÀCTIQUES SOLDADURA

Des del Gremi us oferim alumnes en pràctiques per Soldadura a traves d’un Centre de formació que imparteix Certirficats de Professionalitat de l’especialitat de Soldadura amb elèctrodes revestit i TIG– ens posem en contacte amb vostès per informar-los que properament els  alumnes han de començar les pràctiques formatives en empresa relacionades amb l’esmentat Certificat de Professionalitat.

Us informem que els seus alumnes han superat els mòduls formatius teòrics del Certificat, amb una duració de 640h formatives i els següents continguts:

MF0099_2 Mòdul Formatiu Soldadura amb arc elèctric amb elèctrodes revestits 330 H 330 H
UF1623 Unitat Formativa Soldadura amb elèctrodes revestits de xapes i perfils d’acer carboni amb elèctrodes rútil 90 H 90 H
UF1624 Unitat Formativa Soldadura amb elèctrodes revestits de xapes i perfils d’acer carboni amb elèctrodes bàsics 90 H 90 H
UF1625 Unitat Formativa Soldadura amb elèctrodes revestits d’estructures d’acer carboni, inoxidables i altres matèria 90 H 90 H
UF1640 Unitat Formativa Interpretació de plànols en soldadura 60 H 60 H
MF0100_2 Mòdul Formatiu Soldadura amb arc sota gas protector amb elèctrode no consumible 310 H 310 H
UF1626 Unitat Formativa Soldadura TIG d’acer carboni 90 H 90 H
UF1627 Unitat Formativa Soldadura TIG d’acer inoxidable 90 H 90 H
UF1628 Unitat Formativa Soldadura TIG d’alumini i aleacions 60 H 60 H
UF1622 Unitat Formativa Processos de tall i preparació de vores 70 H 70 H
Total Hores: 640 H 640 H

Tanamteix, les pràctiques a desenvolupar tenen una durada total de 40 hores.

Les activitats a desenvolupa a l’empresa es consideren formatives i es regeixen per un conveni de col·laboració en pràctiques que subscriu el vostre centre de treball, ICEI i el Servei d’Ocupació de Catalunya. Les pràctiques són formatives i no constitueixen cap tipus de relació laboral contractual amb la vostra empresa ni han de ser retrubiïdes.

Només cal que la vostra empresa aculli a l’alumne i designi un tutor que faci el seu seguiment de les tasques i activitats a realitzar.