Coneixes les subvencions Kit Digital per a autònoms?

El Kit Digital és un programa d’ajudes del Pla de Recuperació impulsat pel Govern espanyol que neix amb l’objectiu de donar suport a la transformació digital d’autònoms, micro i petites empreses, i acompanyar-los en tot el procés d’adopció de les solucions digitals més adients per al seu negoci. Un programa dotat amb un pressupost de 3.067 milions d’euros, finançat per la Unió Europea a través dels fons Next Generation EU. Mitjançant la subvenció de la implantació d’aquestes solucions digitals es pretén aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital de les empreses beneficiàries del territori espanyol.

Els autònoms de qualsevol sector es poden beneficiar de solucions com llocs web, gestió de xarxes socials, comerç electrònic, gestió de clients, serveis i eines d’oficina virtual, intel·ligència empresarial i analítica, gestió de processos, factura electrònica, comunicacions segures i ciberseguretat, etc. Així mateix, també podran optar a solucions de presència avançada a internet i marketplace.

L’import del bo digital per a autònoms està dotat amb 2.000 € per empresa beneficiària, que podrà bescanviar per diferents solucions de digitalització del programa Kit Digital proposades pels agents digitalitzadors.

Animem els autònoms a sol·licitar les ajudes del Kit Digital per fer el pas cap a la transformació digital dels seus negocis. El període per sol·licitar-lo és fins al 31 de desembre de 2024.