Des del Gremi de Serrallers de Catalunya, us fem arribar aquesta proposta de col·laboració energètica a través del nostre assessor vinculat, Alex Bonet, amb qui col·laborem des de fa temps en la gestió i optimització del nostre subministrament elèctric i per a les empreses del sector.
Alex Bonet, és assessor energètic col·laborador de Factor Energia, comercialitzadora catalana d’energia elèctrica i gas natural, i empresa associada a PIMEC i a través d’aquesta sinergia, es posa a disposició dels socis un servei personalitzat d’assessorament energètic, pensat per oferir:
- Estudis individualitzats de consum i contractació
- Optimització de potències i tarifes segons les necessitats reals de cada empresa
- Informació clara i independent sobre el mercat elèctric
- Alternatives per a reduir costos energètics i millorar l’eficiència
Aquest servei no té cap cost per als socis i busca contribuir a una millor gestió energètica dins del nostre sector, en un moment on els costos energètics tenen un pes important en el dia a dia de les empreses.
Per concertar una reunió o demanar el vostre estudi personalitzat, només cal contactar directament amb Alex Bonet :
Alex Bonet Pérez
Assessor Energètic – Factor Energia
Assessor del Gremi de Serrallers de Catalunya
644549730 | alex.factorenergia@gmail.com
Aprofitem per agrair-vos la confiança i restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.
