
Ahir es va celebrar una sessió formativa amb els Mossos d’Esquadra en què es van tractar les eines i les tècniques utilitzades en els robatoris a domicilis.
Els professionals del Gremi hi van aportar els seus coneixements i van resoldre les consultes que es van anar plantejant al llarg de la sessió, que va comptar amb gairebé 200 assistents de les Unitats Centrals de Proximitat i Atenció al Ciutadà.
Volem expressar el nostre agraïment als Mossos d’Esquadra per l’acollida, als agremiats assistents —grans professionals que han compartit els seus coneixements— i a l’informàtic del Gremi, que ens ha donat un cop de mà perquè tot sortís perfecte.
