Son Barcelona 2000, una empresa familiar que des de fa 25 anys ofereix productes de qualitat a Barcelona. A les seves instal·lacions disposen d’un taller en el qual es porta a terme el procés complet de fabricació de tot tipus de finestres i tancaments, a més d’un local on exposen els seus productes i atenen a tots els clients.

La filosofia de Barcelona 2000 ha estat, des dels seus inicis, oferir per sobre de tot un servei de primer nivell i una atenció personalitzada que permetin complir amb absoluta precisió els objectius marcats per les dues parts. I és precisament aquesta manera d’actuar el que ha propiciat que els atorguin la seva confiança clients de la talla de Mapfre o C & A.

Barcelona 2000 s’ha caracteritzat, ja des dels seus inicis com a societat especialitzada en la fusteria d’alumini, per la seva dedicació personalitzada i compromís propis d’una empresa honesta i familiar, enfocada a oferir productes i serveis de la màxima qualitat a tots els seus clients.

La constant formació i l’aprenentatge continu de noves tecnologies i metodologies de treball, han acompanyat a durant la seva dilatada trajectòria de més de 35 anys d’experiència, convertint-se en una companyia capaç d’oferir un servei integral per a tot tipus de projectes d’interiorisme i decoració relacionats amb la fabricació, distribució, instal·lació i reparació per a la llar, la indústria i el comerç.

Per la seva evolució i creixement incessant, Barcelona 2000 s’ha configurat com una de les empreses de referència a la ciutat, comptant en l’actualitat amb dues botigues ubicades a Barcelona, ​​i una nova nau al polígon industrial de Can Patalina a Malgrat de Mar destinada a la fabricació d’alumini, PVC per a tot tipus de finestres i tancaments i fins i tot reixes, tendals i persianes a mida i amb una àmplia gamma de qualitats i tecnologia.

Actualment, van gaudir de la confiança de grans clients com Mapfre, C & A, Unió Naval, Foment, RR Barcelona, ​​Sitec i Romagosa, entre d’altres empreses; ha desenvolupat projectes de gran envergadura, responent amb la major professionalitat i portant a terme projectes de gran responsabilitat com la sala de crisi i la sala d’accés del metro de Alcorcón i executant instal·lacions de cristalleria a l’aeroport de Barcelona i al port d’Algesires i Barcelona.

Barcelona 2000 està formada per un equip especialitzat per a poder cobrir amb eficàcia tot el procés, des de la fabricació fins a la instal·lació, de qualsevol tipus de finestres, tancaments, cobertes, tanques i persianes.

Amb un personal contínuament actualitzat en les noves tècniques i necessitats del mercat, i una maquinària i infraestructures preparades per suportar el pes de les comeses més exigents, Barcelona 2000 és una empresa versàtil que pot oferir un ampli rang de productes, serveis.

Per aquest motiu,  assessora i orienta als seus clients tenint en compte les necessitats concretes de cada projecte, apostant per la qualitat i optimitzant els costos d’execució garantint la satisfacció del client.

A Barcelona 2000 també es fan càrrec dels tràmits relacionats amb expedients destinats a l’obtenció de subvencions per a l’estalvi energètic (pla renove) en instal·lacions d’aïllaments acústics i tèrmics.

La convicció de la feina feta amb l’exigència i la dedicació pròpies d’una empresa líder en el seu sector, han convertit  en una companyia de confiança que porta tres dècades garantint la major seguretat i protecció per a tot tipus de llars, comerços i empreses.