Nova Empresa Col·laboradora

Us presentem un nou soci col·laborador del Gremi,

NOVA LUZ, una comercialitzadora especialitzada en empreses que us ofereix assessorament i unes ofertes molt competitives, que esperem siguin molt interesants.

NOVA LUZ ofereix a tots els socis del Gremi de Serrallers de Catalunya, un estudi energètic completament gratuït i sense compromís, on analitzaran l’estat dels vostres subministraments de forma personalitzada per adaptar-lo a les necessitats reals de la teva empresa.

A més, podràs comptar amb:

• Un expert energètic personalitzat.
  • Energia 100% verda certificada per la CNMC. Inclòs certificat digital per al teu web.
  • Tarifa sostre PIMES: Amb aquesta tarifa podràs beneficiar-te de totes les baixades del preu de la llum i tindràs un sostre màxim garantit.
  • 75% de descompte en despeses de gestió d’energia verda, en lloc dels 19.95€ pagaràs només 4.95€.
  • Aplicació d’un% de descompte en l’ energia* consumida durant un any per als Associats que contractin els Serveis. (*en els costos no regulats, marge comercial).

Si esteu interessats en l’oferta podeu contactar a través del Gremi pel correu electrònic: secretaria@gremiserrallers.com