Automatismes Pujol, una completa gamma per a l’accionament de portes

Automatismes Pujol no és una empresa de recent creació. Va començar la seva activitat el 1965 com Pujol Muntala, fabricant automatismes per a portes, a partir d’un motor reductor industrial adaptat per obrir i tancar automàticament una porta enrotllable. A partir d’aquesta idea, es va desenvolupar tota una línia de productes que ha anat evolucionant, especialment durant els darrers anys; cada any s’amplia i modifica la gamma amb models innovadors millorant les prestacions i facilitant cada vegada més la seva instal·lació. Va ser a partir del 2009 que l’empresa va emprendre una nova etapa de la mà de Somfy, un dels grups més importants a nivell mundial. Des de llavors ha seguit oferint als seus clients la professionalitat, qualitat i el servei que mereixen i aquest segueix sent sens dubte el seu major objectiu. Amb un equip amb una gran trajectòria i d’esperit jove, l’empresa segueix apostant per la innovació per afrontar nous reptes.

Accionador Winner Pro, de Automatismes Pujol.

Automatismes Pujol disposa de més de 40 treballadors en plantilla i destina la seva producció, muntatge i logística de accionadors des de la seva seu central a Sant Fruitós de Bages. Compte a més amb altres delegacions pròpies a Euzkadi, Madrid i València, a part d’una àmplia xarxa de distribució a nivell nacional i internacional i filial pròpia a Itàlia i Portugal, exportant d’aquesta manera a més de 30 països. Actualment la gamma d’Automatismes Pujol, es compon d’automatismes per a portes enrotllables (Winner Pro, P-1), tubulars (Twister Pro), basculants (P-504, P-LA), corredisses (Marathon, Marathon DC, Mini-marató , Slid, Syros), automàtiques de vidre (Vista P-4001, P-4002), batents (Compas PRO, Arc PRO, LH), seccionals (Spider, STC, Elite, Pegaso), barreres (Startline Pro, MCH), així com d’una completa gamma d’accessoris i electrònica. L’empresa segueix apostant per la seguretat. El seu major gamma de accionador Winner Pro, produïda a Europa seguint amb els més alts estàndards de qualitat i compliment de la normativa vigent, per garantir la seguretat a les instal·lacions. Per fer front a la creixent presència de marques lowcost i a l’arribada al mercat d’articles potencialment perillosos per a l’usuari, Automatismes Pujol ha apostat per la qualitat i seguretat del producte. Per això, entre les novetats que ha presentat aquest any, el nou quadre de maniobra Junior I 2019 i la nova gamma d’emissors Vari 4U compleixen estrictament amb totes les exigències normatives i de seguretat. Amb aquesta nova línia de productes, Automatismes Pujol segueix ampliant la seva gamma i accessoris per a tancaments enrotllables, mantenint-se així com un dels grans fabricants l’àmbit internacional. L’empresa va estar present en la passada edició de Fipa celebrada a València el mes de febrer on es va poder apreciar gran part de la seva gamma i altres novetats presentades per aquest any.

Stand de Automatismes Pujol a la recent edició de Fipa.