Federació d’Associacions d’Espanya a Serralleria i Seguretat, FAECS

Com sabeu, el Gremi forma part de FAECS, Federación de Asociación de España en Cerrajería y Seguridad amb la qual col·laborem.

S’està elaborant un registre per tots els serrallers que es vulguin enregistrar i el seu objectiu és que l’usuari pugui consultar un llistat d’empreses de Serralleria, que hagin passat un filtre.

Us adjuntem tota la informació, per si us voleu enregistrar, doncs pensem que es molt interesant, ja que es un registre estatal i gratuït per les empreses agremiades:

Des de la Federació d’Associacions d’Espanya a Serralleria i Seguretat, FAECS, hem posat en marxa una pàgina web que considerem que pot aportar grans beneficis al sector de la Serralleria.

Sense entrar en grans detalls, la idea principal és que hi hagi una pàgina web on l’usuari particular, o qui ho consideri, pugui consultar un llistat d’empreses de Serralleria que hagin passat un filtre previ.

A falta d’un organisme oficial, és Faecs qui s’encarregarà de verificar que les empreses que s’hi registrin passin una sèrie de requisits que la mateixa federació ha establert com a mínims.

La inclusió de les empreses és totalment voluntària, i GRATUÏTA per a les empreses associades al GREMI DE SERRALLERS DE CATALUNYA i empreses d’altres associacions conformant de Faecs.

És obligatori emplenar la Declaració Responsable per poder aparèixer a l’esmentat Registre d’Empreses Verificades de Serralleria, REVC.

INSCRIPCIÓ AL REVC